יום ראשון, 28 באפריל 2013

O - THE OPRAH MAGAZINE: מגזין שכולו אופרה ווינפרי

אופרה ווינפרי מנחה במשך שנים רבות את אחת מתכניות האירוח המצליחות בעולם, לכן טבעי היה שהיא השיקה מגזין שעוסק בה ובעצות הנפלאות שלה. 





בארצות הברית מכונה המגזין O בקיצור. מדובר בירחון שנוסד על ידי אופרה ווינפרי. המגזין מכוון להעניק השראה לשלל הקוראים והקוראות לחיות את חייהם בצורה הטובה ביותר תוך הצגת מידע, מתן עצות מועילות וכלים כיצד להתמקד על שיפור עצמי. הירחון מקדיש את עצמו לעזור לקוראים לכוון את עצמם בצורה הטובה ביותר ולהציג את עצמם כפי שהם באמת.

הירחון יצא לאור לראשונה ב-19 באפריל בשנת 2000 והחל מיוני 2004 מחזור הקוראים שלו עקף את 2.7 מיליון עותקים כאשר מתוכם שני שליש היו מנויים קבועים. מהדורה ראשונה לקהל דרום אפריקה יצא לאור באפריל 2002 ולפי בדיקות שנערכו הוא זכה ליותר מ300,000 קוראים העורכת של המהדורה בדרום אפריקה היא סאמנתה פייג'. בזמן שרוב המגזינים בארה"ב חוסלו בשנת 2009 מגזין של אופרה ווינפרי הגדיל את הכנסותיו והמכירות בשיעור של 6 אחוזים עד לסדר גודל של 662,304 עותקים בזמן המחצית השניה של השנה.

מאז השקת הירחון הופיעה אופרה לבדה על השער של המגזין כאשר רק באפריל 2009 היא הופיעה עם הגברת הראשונה, מישל אובמה. לקראת סוף אותה שנה זכתה אלן דג'נרס, חברתה המגישה בעצמה תכנית ראיונות יומית בדצמבר 2009 והשתיים הופיעו ביחד על שער המגזין. לפי פילוח שוק הירחון מכוון ל 63.6% לבנים, 29.8% אפריקאים אמריקאים, 8.8% היספניים, 1.8% אסייתים ו-6.6% לכלל הנשים.

בדצמבר 2010 יצא לאור המגזין הדיגיטלי הראשון של O בתור אפליקציה לאייפד. המגזין הדיגיטלי התאפיין בקטעי וידאו בלעדיים של אופרה ואפשר לקוראים והקוראות לבצע קריאה מקדימה בטרם ירכשו ספרים שהוצגו במגזין ואף נתן לקוראים לרכוש מנוי חודשי או שבועי למגזין. אופרה העתיקה את הצלחתה הטלוויזיונית אל המגזין המודפס והדיגיטלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה