יום שלישי, 2 באפריל 2013

מגזין בלומברג לעסקים - חביב שמעוני

מגזין בלומברג הוותיק משרת אנשי עסקים רבים בכל הנוגע לעולם המסחר וההייטק. ככל שחלפו השנים, פנה המגזין לאוכלוסייה רחבה יותר בתחום העסקים והקריירה.

נכתב על ידי חביב שמעוני


מגזין בלומברג שבוע העסקים מוכר בארה"ב גם בתור businessweek, הינו מגזין שבועי שהמטה המרכזי שלו נמצא בניו יורק. מדובר במגזין ותיק מאוד אשר יצא לאור לראשונה בספטמבר 1929, מספר שבועות לפני הנפילה הגדולה בבורסה. מטרתו המקורית הייתה לספק מידע ודעות על המתרחש בעולם העסקים באותו הזמן. לדעת נשיא ההוצאה לאור לעולם העסקים יש דיעה מוצקה וחשוב להביע אותה ומטרת המגזין היא לשלב בין הבעת הדעה והנתונים מבלי לתת עדיפות לגורם מסוים, אלא בצורה הכי נקיה שאפשר.


לקריאת הפוסט המלא  לחצו שמעוני חביב

שמעוני חביב הוא יזם ואיש עסקים, חביב שמעוני הוא גם מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה