יום שלישי, 12 בפברואר 2013

מהו החלק החשוב בתכנון אירוע קד"ם? - שמעוני חביב


המטרה של אירועי קידום מכירות היא בראש ובראשונה מיתוג המוצר באופן כזה שיתחבר לקהל הלקוחות ויגרום לו לרכוש אותו.

מאת: חביב שמעוני

לשם כך משקיעות החברות השונות באירועי קד"ם בלא מעט הופעות, זמרים, בדרנים, מתקנים שונים, חלוקת עלונים וכדומה כדי להגביר את המודעות למוצר ולהטמעתו בקרב קהל הלקוחות .


לקריאת הפוסט המלא  לחצו שמעוני חביב

שמעוני חביב הוא יזם ואיש עסקים, מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה