יום שני, 22 באפריל 2013

מגזין ספורט אילוסטרייטד לילדים

מגזין הספורט לילדים בעל השם של השבועון המצליח יצא לאור מתוך מטרה לקרב את הילדים אל עולם הספורט וכוכביו והוא עושה זאת בהצלחה מרובה. 


נכתב על ידי חביב שמעוני

הירחון שיצא לראשונה בשנת 1989 הוא בעצם גרסה מותאמת של השבועון המפורסם, בעל אותו השם ומיועד קודם כל לדור הצעיר והניסיון לקרב אותם אל ענפי הספורט השונים. המגזין מתאפיין בהגשה פחות מילולית ויותר בהומור מתוך מטרה לשווק את הספורט אל הילדים. בגיליון הראשון הופיע מייקל ג'ורדן, מתוך כוונה למשוך אליו כמה שיותר קוראים ומייקל בזמנו היה אחד הכוכבים הבולטים בכדורסל העולמי.

הירחון הכיל בין השאר עמודי קומיקס הרלוונטיים לספורט, תמונות ספורט המערבות דוגמאות מצחיקות ותגובות שנונות לתמונה, ילדים שתפקדו ככתבי ספורט ואף ראיונות עם שחקנים. ביל הינדס היה אחראי על הקמע באז בימר שהופיע בכל עמודי הקומיקס בכל פעם כשחקן שונה בענף ספורט מגוון ואף כיכב במספר קטעי וידאו קצרים באתר הרשמי של העיתון. במהלך השנים הופיעו מגוון ספורטאים על שער הירחון כאשר שאקיל אוניל הופיע 5 פעמים על השער ואילו מייקל ג'ורדן הופיע 4 פעמים.


כמו כן, במהלך השנים יצאו גיליונות מיוחדים שעסקו בנושאים ספציפים.  בחורף 2007 הוקדשו 52 עמודי המגזין לספורט הלאומי באמריקה – פוטבול. באוקטובר 2011 מגזין שהוקדש כולו לתמיכת ספורטאים במלחמה בסרטן השד. ביוני 2003 בחר המגזין בספורטאים המובילים בענפים שלהם. בפברואר 1998 יצא מגזין שעסק כולו באולימפיאדת החורף שהתקיימה באותו החודש. במרץ 1995 גיליון שלם נכתב על ידי ילדים ובאוקטובר 2009 גיליון שלם שעסק בעשרת משחקי הוידאו הגדולים ביותר באותה שנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה