יום שני, 9 באפריל 2012

חביב שמעוני - כל מה שצריך לדעת על תכנון אירוע קד"ם

משיקים מוצר חדש? חושבים על דרכים לקידום המכירות של החברה? אירועי קידום מכירות הם חלק חשוב למוניטין החברה, ונדרשת הבנה מלאה של הדרך בה יתבצע קידום המכירות בצורה האפקטיבית והאופטימלית ביותר. אילו שלבים בתכנון אירוע קידום מכירות נכון, צריכים להתבצע, ומתי יודעים שהם מיושמים בצורה אופטימלית?


צעדים נכונים לקידום מכירות
חברות רבות, המשיקות מוצר חדש, או מעוניינות להגדיל את המכירות הכלליות, וליצור מודעות לגבי המוצרים שלה, בוחרות לקיים אירוע קידום מכירות גדול, בו יוצג המוצר החדש לעיני כל, תהיינה אטרקציות כאלו ואחרות למשיכת הקהל אל האירוע, בו ייחשפו האורחים אל המוצר, יתנסו בו, יקבלו עליו מידע, כשהמטרה הסופית היא להניע קהל זה לקניית אותו מוצר, או מוצרי החברה בכלל.
אירוע קד"ם, צריך להיות מורכב מכמה שלבים בתכנון אירוע קידום מכירות, כדי להשיג את מקסימום התוצאות מאירוע זה.
הגדרת קהל היעד- למי פונה האירוע, מי החתך המרכיב את קהל היעד, וכיצד פונים אליו?
תקציב- מה התקציב העומד רשות החברה לקיום אירוע קידום מכירות

לקריאת הפוסט במלואו - חביב שמעוני

חביב שמעוני, במשך למעלה מ- 5 עשורים בתעשיית הפרסום, המדיה, העיתונות והאירועים, עברתי כברת דרך ארוכה מנער שליח בעיתון "הארץ", עד לתפקידי מפתח וניהול ב"מעריב". במהלך תקופה זו צבר חביב שמעוני מלאי של ידע וניסיון, לצד חוויות מקצועיות רבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה