יום שלישי, 2 באפריל 2013

ירחון העוסק כולו באוכל טוב ויין food & wine

מביני עניין קולינריים יודעים כי השילוב האולטימטיבי בין האוכל הנכון והטעים לבין המשקה המתאים יכול להיות ערב לחך ולשם כך יוצא המגזין המדובר.


מאת: חביב שמעוני


Food & wine הוא ירחון המתפרסם על ידי הוצאת אמריקן אקספרס הוצאה לאור. הירחון נוסד ב1978 על ידי  אריאן ומייקל באטרבארי. הירחון מכיל מתכונים, טיפים לבישול, מידע על טיולים, ביקורות על מסעדות, שפים, השוואות בין יינות ותוכן המתאים לעונה או לחגים. אחד האירועים החשובים שמארגן המגזין נערך בחודש יוני באספן קולורדו. במהלך האירוע מוצגים טעימות ליין, תצוגות בישול, נאומים ותחרויות בישול. מדובר באירוע הפותח את אירועי הקיץ באספן והוא נערך כבר כ-30 שנה.

האירוע השנתי אשר נערך באספן אף שודר לפני כשנתיים החל משעות הצהריים בטלוויזיה, כחלק מהחשיבות הגדולה של האירוע לצופים. המו"ל המקורי של המגזין החל בכתיבת ספרי בישול רבים בשנות השבעים שאף זכו למהדורה מחודשת לקראת סוף שנות התשעים. העורכת כיום של העיתון היא דנה קאווין שבעבר ערכה מגזינים רבים לנשים. היא נשואה למפיק שטח בכיר ברשת CNN והם מתגוררים כיום בניו יורק. 

הירחון הוא אחד האהובים ביותר על חובבי הקולינריה. למגזין אף אתר חיצוני בתשלום בו מפורסמים מאמרים מעניינים, מתכונים והמלצות על מסעדות איכותיות תוך מתן ביקורת עניינית לכל מסעדה בנפרד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה