יום ראשון, 24 במרץ 2013

מגזין האוכל בישולים

מגזין בישולים האמריקאי פורסם על ידי חברת AMERICANS TEST KITCHEN בברוקלין ויוצא לאור אחת לחודשיים. הייחוד של המגזין הוא בכך שאינו מכיל פרסומות. 
מגזין שנקי מפרסומות הוא חלומם הגדול של הקוראים. המגזין "בישולים" יוצא לאוויר אחת לחודשיים והוא נקי מכל פרסומת אפשרית. המגזין מרשה לעצמו לסקור מטבחים שונים וכלי מטבח, מאכלים ומרכיבים מבלי לתת מענה למפרסם זה או אחר. המגזין מביע את חוות דעתו המקצועית ביותר. כריסטופר קימבל הוא העורך והמייסד המקורי שהוציא לאור את העיתון בשנת 1980 מכסף שגוייס על ידי משקיעים. בהמשך נאלץ למכור את המגזין עד שנסגר בשנת 1989. לאחר מכן רכש את הזכויות על שם המגזין והוציא אותו לאור מחדש בשנת 1993.

עם השנים מעגל הקוראים התרחב מ25,000 ועד ל600,000 בשנת 2004 ועד למיליון מנויים בשנת 2007. בשנת 2009 זכה המגזין ל 1.2 מיליון מנויים מספר שממשיך לצמוח עד היום. למגזין יש אפילו אתר בתשלום אליו מנויים 300,000 קוראים. צוות המגזין אף מפיק את אחת מתכניות הבישול המצליחות בארה"ב ברשת PBS. ואף מוציא לאור מספר ספרי בישול מוצלחים הנמכרים במיליוני עותקים.


כל גיליון של המגזין מכיל 32 עמודים המודפסים כמעט כולם בשחור לבן, כאשר העטיפה הקדמית והאחורית מכילים ציורים צבעוניים של מאכלים ומרכיבים ואילו הכריכה הפנימית מכילה צילומים שונים של מתכונים. אותם מתכונים במגזין מכילים מרכיבים לא יקרים ולמעשה מדובר במתכונים די פשוטים להכנה מתוך מטרה לקרב את הבישול לכולם. בנוסף כל מגזין כולל פאנל מיוחד של טועמי מנות המפרטים בגיליון את התרשמותם לגבי הטעם של כל מרכיב במנה. אחד מהמגזינים המוצלחים ביותר הקשורים באוכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה