יום שני, 21 במאי 2012

שמעוני חביב - כיצד לבלוט מעל המתחרים באירועי קד"מ?

קידום מכירות הוא כל הדרכים ליצירת מודעות למוצר אחד, או יותר של החברה, או חשיפתם לקהלים חדשים ורבים יותר. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי במתן הטבות כדוגמת שוברי הנחה, במתן דוגמיות למכביר, במכירת מוצר במחיר מפתה במיוחד, באירוע המוני המקדם את המוצר ועוד. אולם מה קורה כאשר המוצר אותו אתם מעוניינים לקדם, הוא מוצר אחד מיני רבים בתוך אירוע המוניי? איך תבליטו א המוצר שלכם באירוע קידום מכירות המוני, באופן אפקטיבי, שייצר עניין דווקא בכם ובמוצר שלכם?


אירוע קידום מכירות המוני- המוצר מתעלה מעל עצמו
אירוע קידום מכירות המוני יכול להיות מבצע טעימות בסופרמרקט, או אפילו הנחת מוצרים במקרר של הסופר, זה לצד זה. דוגמה נוספת לאירוע קידום מכירות המוני, היא תערוכות. בתערוכות אין ספור דוכנים, לרוב יהיו אלו תערוכות בנושאים ספציפיים, כך שכל המשתתפים מוכרים את אותו המוצר, רק בשינוי האדרת. במקרים כאלו נדרשת חשיבה מאד יצירתית כדי להבליט את המוצר שלכם על פני האחרים.

הבלטת המוצר- הדרכים המומלצות
אם אכן מדובר בתערוכה, הדבר הראשון שיש לעשות הוא הכנה מוקדמת. יש לחשוב על הקונספט של עיצוב הביתן, קביעת פגישות מראש עם לקוחות פוטנציאליים,

לקריאת המשך הפוסט - חביב שמעוני

שמעוני חביב במשך למעלה מ- 5 עשורים בתעשיית הפרסום, המדיה, העיתונות והאירועים, עבר כברת דרך ארוכה מנער שליח בעיתון "הארץ", עד לתפקידי מפתח וניהול ב"מעריב". במהלך תקופה זו צבר חביב שמעוני מלאי של ידע וניסיון, לצד חוויות מקצועיות רבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה