יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

חביב שמעוני על הסוגים של מוצרי קד"ם





חלוקת מוצרי קידום מכירות הופכת כל אירוע לאירוע קידום מכירות. חלוקת מוצרי קידום מכירות הפכה לדבר שגור בכנסים מקצועיים, כנסים מסחריים, תערוכות, קניונים, אירועי מוסיקה ותרבות שונים ומגוונים. חלוקת מוצרי קידום מכירות מגבירה את המודעות למותג או למוצרים השונים ומטמיעה אותם בלקוחות באמצעים קלים אשר נשארים לאורך זמן .


 למאמר המלא לחץ חביב שמעוני - מומחה מדיה ופרסום

 חביב שמעוני הוא יזם ואיש עסקים, מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה