יום שלישי, 2 באוקטובר 2012

חביב שמעוני על השיטות להשגת עבודה בעולם הפרסום

רבים חושקים לזכות במשרה בעולם הפרסום. סדרות טלוויזיה מצליחות כגון 'מד מן' וסרטים תיעודים שנעשו לאחרונה בנושא העלו את יוקרת המקצוע ותרמו להכנסתו לתודעה הציבורית. סיבה נוספת בה עולם הפרסום כה משגשג היא המשכורות הגבוהות המוענקות לכוכבי החברה ואפשרויות הקידום הרבות. ישנם מקרים רבים ששליחים של חברות פרסום סיימו בתור מנהלים בכירים באחד מענפי החברה. תחום ה"פרסום" כולל בתוכו מקצועות רבים, שעל כמה מהם נעמוד במאמר זה, ונבחן מהי הדרך הטובה ביותר להגיע אליהם. ישנם מקצועות שעבורם תאלצו לרכוש תואר אוניברסיטאי, ואחרים בהם תארים לא יעזרו לכם ויקבלו אתכם על סמך המלצות וניסיון בחברות קטנות יותר.

 למאמר המלא לחץ חביב שמעוני - מומחה מדיה ופרסום

 

 חביב שמעוני הוא יזם ואיש עסקים, מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה