יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

מהי מדיית הפרסום הנכונה למוצר-חביב שמעוני

ישנן דרכים שונות ומשונות לפרסום מוצרים. יש חברות הבוחרות בפרסום פרובוקטיבי ויש כאלו שבוחרות בפרסום סולידי יותר. הדבר תלוי כמובן באוכלוסיית היעד. אך כיצד לבחור מהי מדיית הפרסום המתאימה? האם יש הבדלי עלויות בין המדיות השונות? האם  מדיה מסוג מסוים פונה לאוכלוסיית יעד צעירה יותר או מבוגרת יותר, והאם יש קשר בין אופי או סוג המוצר לבין מדיית הפרסום? 

למאמר המלא לחץ חביב שמעוני- יזם ואיש עסקים 

חביב שמעוני הוא יזם ואיש עסקים, מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה